14/7/10

JO


Aquests dies m'he dedicat a acabar tots els treballs que tenia pendents, que no són pocs. I això que és una cosa que no m'agrada, així que m'he proposat que abans de començar el meu projecte (ja el tinc en ment) primer s'ha d'acabar tot tot i tot el que estava a mig fer. Aquest era un, els treballs autoreflexius em costen una mica però per fi vaig poder posar el que millor em descriu "PERFECCIONISTA" a la salut de les meves amigues patidores d'aquest petit/gran defecte jejejeje.
Com sabeu aquest disseny no és meu no no no, és de la classe dels dijous que ens fa la Mireia a l'escola. Els nens de vacances i jo sense acabar-ho, és que no tinc vergonya jajajajaja.

Estos días me he dedicado a acabar todos los trabajos que tenía pendientes, que no son pocos. Y eso que es una cosa que no me gusta. Así que me he propuesto, que antes de empezar el nuevo proyecto (ya está en mente) primero tengo que acabar todo todo lo que estaba por acabar. Este era uno, los trabajos autoreflexivos me cuestan un poco, pero por fin pude poner lo que mejor me describe "PERFECCIONISTA" a la salud de mis amigas sufridoras de este pequeño/gran defecto jejejeje.
Como la mayoría sabreis este diseño no es mío no no no, es de la clase de los jueves que Mireia nos daba en el cole. Los niños de vacaciones y yo sin acabarlo, es que no tengo vergüenza jajajajaja.

6 comentarios:

  1. Què xulo! aquest projecte m'agrada molt! quina sort! has fet el taller de la Marisa i el de la Mireia!

    ResponderEliminar
  2. Creo que has acertado con la palabra, pero hay muchas más que te definen simpática, risueña, amiga, dulce, encantadora....

    Pero perfeccionista eres 100% tú.

    Besos!!!!!

    ResponderEliminar
  3. T'ha quedat fantàstic!! FELICITATS!!!

    ResponderEliminar
  4. súper guapo! llàstima no haver-lo pogut fer, però segur que algun dia ho provaré!!!! felicitats!!!

    ResponderEliminar
  5. T'ha quedat molt bé! M'agraden molt els papers que has escollit.
    Salutacions. Sílvia
    PD: M'has fet sentir molt culpable que jo tinc un munt de feines per acabar...ja, ja

    ResponderEliminar
  6. Hola, que original lo de la visagra, tengo que hacerme con alguna jejeje.
    Muchas gracias por tus comentarios en mi blog, en realidad a mi también me gusta más el papel jejeje.
    besos

    ResponderEliminar

Moltes gràcies !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...